COOL

Eén platform waar leerlingen hun werk kunnen vinden en makkelijk naar applicaties van uitgeverijen en ander educatief materiaal kunnen klikken. Dat is COOL (Cloudwise Online Onderwijs Leerplatform).

Cloudwise voorziet scholen van ICT-oplossingen om online mee te werken. Via het leerplatform COOL hebben leerlingen en leerkrachten toegang tot alle educatieve materialen die zij nodig hebben om te werken en leren in de cloud. Daarnaast traint Cloudwise in het gebruik van de tools die Google speciaal heeft ontwikkeld voor het onderwijs: G Suite for Education. Ook helpt Cloudwise graag in het ICT-beheer en bieden ze technische ondersteuning, zodat de school zich kan focussen op haar primaire taak: onderwijs geven.